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Gestão de Marketing de Lugares (2016)
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Allgemeines
A place brand strategy for the Republic of Armenia
A place brand strategy for the Republic of Armenia
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Grupos de seminário e artigos
Fórum para postagem de apresentação de seminários
Fórum para postagem do trabalho final
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Fórum para postagens de notícias pelos alunos
Ementa do curso
Advancing the country image construct
Destination in a country image context
Export flagships in branding small developing countries
The determinants and measurement of a country brand
The country brand as a new challenge for Poland
Country as brand, product, and beyond
Personifying country of origin research
KNOTT_JONES_Leveraging nation opportunities throught sport megaevents
WALKER ET AL_2013_Win in Africa, With Africa Social responsibility, event image, and destination
BERKOWITZ et al_2007_ Brand China Using the 2008 Olympic Games to enhance Chinas image
KNOTT ET AL_2015_The national branding opportunities provide for mega-events
LEE_LEE_LEE_2005_KOREA’S DESTINATION IMAGE FORMED BY THE 2002 WORLD CUP
KAPLANIDOU_VOGT 2007_The Interrelationship between Sport and destination image
NOTAS FINAIS
Slides da aula 1
Slides da Aula 2
Exercício da Aula 2 - “The Value of Using Costa Rica as a Marketing Label for Food Products”
Slides: Aulas 3 e 4
Exercício sobre pilares de competitividade
Slides da Aula 5
Exercício da Aula 5
Slides da Aula 6
Estudo de caso Juán Valdez
Exercício Juan Valdez
Slides da Aula 7
Exercício da Aula 7 - Portal Visit Brazil
Slides da Aula 8
Exercício da aula 8 - Café Brasileiro
Slides da Aula 9
Exercício da Aula 9 - Marca Peru
Slides da Aula 10
Exercício da Aula 10 - Slogan “Viva Tudo Isso” para São Paulo
Artigo complementar: Country Slogans
Slides da Aula 11
Exercício: “Valor do Brasil”
Personifying country of origin research ►